Wednesday, November 28, 2012

آخ که بد دردیه وقتی آدم می خوره به علفی، اصلن خدا دسته هیچ بنده ایو از علف کوتاه نکنه! امشب از اون شبا بود که افتادم به جون گرایندر بلکه یه چسه علف از توش در بیاد و خوب واقعا همون یه چسه بیشتر ازش در نیومد، فلذا من یکم پارافین این شمعه که قبلن آب شده بود رو زدم تنگ علف که یکم پر و پیمون شه و کشیدم و خواستم بگم که همچین یه توهم یواش خوبی بهم داد. حالا فکر نکنین این ترکیب معروفیه، نه نیست و من هم هیچ ایده ای ندارم که اصلن این دوتا رو می شه با هم کشید یا نه و حتی فکر کنم که اصلن پارافین سمی بود یه جواریی، یعنی یادمه خوردنش که بد بود. اما به هر حال من کشیدم و خواستم به اطلاعتون برسونم که یه توهم یواشی داد این طوری که همین جوری که تو دسشویی جلو آینه رو اتوپایلوت داشتم چند تا جوش سرسیاه در میاوردم، یهو فکر کردم تو اون اتاق نشستم و سامانم هست و داریم گپ می زنیم تو هایی، اونم توپ جواب می داد و می خندید و یه دیالوگه مشتی با هم داشتیم. خلاصه دارم به خودکفایی در دوست می رسم!

No comments:

Post a Comment